Семінар 11 березня “Оплата праці + нові кадрові акценти 2020 року”

Оплата праці + нові кадрові акценти  2020 року

 

або

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ 11 березня2020 року
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ м. Львів, пр. Чорновола 7; гот. Львів
ПОВНА ВАРТІСТЬ 640 грн. без ПДВ
АКЦІЯ 540 грн. до 25.02.20
РЕЄСТРАЦІЯ ⏰ 09:30 – 10:00
Час проведення ⏰ 10:00 – 15:00
Кава-брейк ⏰ 12-00 – 12-30
Лектор: Габрук Олена

 

Оплата праці – 2020: нові розрахункові та податкові орієнтири.

Важливі локальні документи роботодавця на початку року.

Облік трудової діяльності з 01.01.2020 року

Новий порядок трудових перевірок (з 31.12.2019р.)

Нові трудові  штрафи  – 2020

В очікуванні змін, або що з питань  оплати праці та  відпусток роботодавцеві треба брати на контроль вже сьогодні

Блок 1.

  1. Оплата праці – що включає та чим регламентована? Законодавчі норми та локальні документи роботодавця. Премії, доплати, надбавки та інщі соціальні гарантії коштом роботодавця. Суміщення професій, розширення зони обслуговування, збільшення обсягів роботи. Виконання роботи тимчасово відсутнього праціника.
  2. Порядок виплати заробітної плати за КЗпП: терміни виплати; порядок розрахунку термінів і нові штрафи за їх порушення. Затримка виплати заробітної плати – важливо для роботодавця! Порядок виплати премій та додаткових виплат.
  3. Штатний розклад: нюанси складання та оформлення. Забезпечення мінімальних соціальних гарантій. Посади однакові – заробітні плати різні: чи можливо?
  4. Норми робочого часу – чи встановлені норми робочого часу на 2020 рік на Вашому підприємстві? Нюанси оплати роботи у вихідні та святкові дні для різних категорій працівників; ненормований робочий день; неповний робочий час – оцінюємо ризики.
  5. Визначаємо оплату за відпрацьований час; особливості  оплати «переробки» при підсумованому обліку робочого часу.
  6. Виплати при звільненні працівника: строки розрахунку з працівником; нарахування і оподаткування середнього заробітку за дні затримки виплати «кінцевого розрахунку» звільненим працівникам; нарахування і оподаткування компенсації за затримку виплати «кінцевого розрахунку»; виплати після звільнення;
  7. ПДФО: заробітна плата чи додаткове благо – рівняння в оподаткуванні на організаційні та локальні документи підприємства;
  8. Оподаткування деяких «проблемних» доходів працівників: харчування коштом роботодавця, фуршети, шведський стіл; перевезення працівників до місця роботи; подарунки та путівки; спецодяг та інші засоби  з охорони праці на межі оподаткування; лікування, медичне обслуговування, поховання, навчання, підвищення кваліфікації; проїзні, роумінг працівнику, візитівки, чай, кава, вода, офісні смаколики та інше.

Блок 2.

  1. Облік трудової діяльності з 01.01.2020 року – в електронному виді! Новий сервіс від ПФУ! Новий пласт роботи для кадровика та бухгалтера вже сьогодні . Постанова КМУ від 27.11.2019 р. № 1084 вже діє.
  2. Трудовий договір: усний, письмовий. Особливості укладання з окремими категоріями працівників. Електронні трудові договори.
  3. Квотні категорії працівників – 2020. Зміни в ст.14 Закону про зайнятість з 01.01.2020р. Документи ,що підтверджують категорію «квотника».
  4. Новий порядок трудових перевірок з 31.12.2019р. Суттєві зміни не на користь роботодавця!
  • тільки виїзне інспектування;
  • коли не допуск інспектора пройде без штрафів для роботодавців? що маємо вимагати, а що – просити;
  • оновлені підстави для інспектування; з яких джерел Держпраці «черпає» інформацію для перевірок; що відслідковує податкова під час своїх перевірок і яку інформацію надає Держпраці; інфа від ПФУ, центру зайнятості, статистики, місцевих органів самоврядування; які показники аналізуються по усіх видах звітності;
  • проведення перевірки не можливе – як тепер виходити з ситуації?
  • підготовка роботодавця до перевірки: інструктажі працівників, супроводжуючий працівник; контроль «внутрішніх» джерел інформації; пильнуємо роботу інспектора з документацією ,тощо;
  • актування виявлених порушень; приписи; підписання або оскарження;
  1. Нові трудові штрафи – 2020: кому зменшення, а кому попередження!

Не зволікайте!

🔷В процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи.

🔷 Як завжди ознайомимо учасників з найважливішими бухгалтерськими та податковими новинами.

🔷 Кожен учасник отримає від лекторів конспект та презентацію семінару.

🔷Учасники семінару отримають відповіді на свої запитання (не забувайте про можливість завчасно направити свої запитання лекторам).

🔷 А також Вас чекає розіграш чудових подарунків.!!!

Реєструйтесь – буде цікаво!!!

☎067-3-705-705

☎093-515-46-94

office@akros.com.ua