Нові зміни в кадрових питаннях 2019-2020 року – 24 жовтня 2019 року

Трудові перевірки 2019-2020
Хто може перевіряти роботодавця? Комплексний погляд на різні напрямки перевірок.
Працевлаштування осіб з інвалідністю та розрахунку квоти 4% – перевірка на новий лад
Важливі локальні, кадрові, облікові документи роботодавця. Самоперевірка.
Робочий час. Режими роботи. Облік робочого часу.
Новий електронний реєстр листків непрацездатності на практиці.
Норми і гарантії з оплати праці: важливе для роботодавців.

 


або

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ 24 жовтня 2019 року
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ  м. Львів, готель “Львів” пр.Чорновола 7
ПОВНА ВАРТІСТЬ 590 грн. без ПДВ
РЕЄСТРАЦІЯ ⏰ 09:30 – 10:00
Час проведення ⏰ 10:00 – 15:00
Кава-брейк ⏰ 13-00 – 13-30
Лектор: Габрук Олена

“НОВІ ЗМІНИ В КАДРОВИХ ПИТАННЯХ 2019-2020 РОКУ”

Регламент

❗ УВАГА ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ❗

ПОГОВОРИМО ПРО головне:

⭕Трудові перевірки 2019-2020

⭕Хто може перевіряти роботодавця? Комплексний погляд на різні напрямки перевірок.

⭕Працевлаштування осіб з інвалідністю та розрахунку квоти 4% – перевірка на новий лад

⭕Важливі локальні, кадрові, облікові документи роботодавця. Самоперевірка. ⭕Робочий час. Режими роботи. Облік робочого часу.

⭕Норми і гарантії з оплати праці: важливе для роботодавців.

ДЕТАЛЬНО:

✅Питання, що входить в поле контролю Держпраці – головні зміни 2019 року: дотримання законодавства про працю; охорона та безпека праці; робота осіб з інвалідністю, виконання нормативу, реєстрація в Фонді. Різні підстави для перевірок та порядки їх проведення. Права та обов’язки роботодавця. Заходи впливу.

✅Які питання трудового законодавства та кадрового обліку в полі зору ДФС під час податкових перевірок? На чому можна «спіткнутися» при наявності належним чином оформлених первинних, облікових, звітних документів?

✅Інспекційні відвідування та невиїзні інспектування на новий лад:

▶хто він, інспектор з праці і хто може завітати до роботодавця?

▶нові підстави для проведення інспекційних відвідувань- звідки очікувати удар? ▶обмін інформацією – звідки надходить інформація про роботодавця для аналізу ситуації? «цікаві» джерела інформації;

▶скарга працівника – підстава для перевірки стара, а порядок подачі новий – важливе для роботодавця;

▶початок перевірки – чи має бути повідомлення, направлення? відсутні документи у суб’єкта перевірки – який документ має скласти інспектор;

▶коли можемо не допустити інспектора до перевірки без наслідків?

▶акт перевірки, припис, заперечення, підписання чи відмова від підписання; заходи впливу по – новому!

▶виконання припису – аналіз практичних ситуацій: коли штраф неминичий; коли виконання припису позбавляє роботодавця від штрафу; а коли, навпаки, призведе до нової перевірки та штрафу за порушення;

✅Як нині виявлять неоформлені чи «приховані» трудові відносини? Перевірочна та судова практика.

✅Керівник підприємства без трудового договору: можливо, але є нюанси… Роз’яснення ДФС, судова практика, позиція реєстраторів – де золота середина в цьому питанні?

✅Чи є у вас «дорадчий» орган, з яким погоджуються трудові питання з встановлення режиму роботи та відпочинку, оплати праці, звільнення працівників та інші «трудові» питання? Документальний супровід запровадження окремих режимів роботи.

✅ГОЛОВНІ документи роботодавця, що «вивчають» контролери під час перевірок – розгляд особливостей їх складання, оновлення, практичні поради, судова практика: 1. ?Локальні документи роботодавця

▶Колективний договорі, нові регламенти 2019/2020; повідомча реєстрація; ▶Положення про оплату праці, преміювання, винагороду за підсумками року; атестацію; відрядження;

▶Тарифні ставки, схеми посадових окладів – на що звертають увагу перевіряючі? доплати, надбавки, яких не уникнути роботодавцю; преміювання – чи все так просто? ▶Правила внутрішнього трудового розпорядку, осучаснення регламенту;

▶Штатний розпис обов’язковий для всіх роботодавців; як зазначити назви професій та посад, кількість штатних одиниць при неповній зайнятості; погодинна тарифна ставка а посадовий оклад в одному розписі і як правильно порахувати місячний фонд оплати праці; зміни до штатного розпису;

▶Посадова/робоча інструкція – типова чи індивідуальна? рекомендації по її складанню;

2. ?Кадрові документи

▶договори трудові та цивільно – правові; укладання без порушень, в тч у ФОП; ▶накази з особового складу – що по них знаходять контролери? порядок оформлення, реєстрація наказів; особливості оформлення наказів з прийняття на роботу сумісника, суміщення; на запровадження окремих режимів роботи працівників; надання відпусток; матеріального заохочення, тощо;

▶особисті заяви працівників; відпустка без заяви – коли можливо, а коли ризик! ▶трудові книжки, обліку руху трудових книжок;

▶договора про повну матеріальну відповідальність;

▶ особова картка П-2: буденні нюанси її заповнення; пошгодження, втрата; електронний формат П-2;

▶особова справа і що в ній зберігається? вичерпний перелік документів з 27.07.2018р.; правильність оформлення копій документів, що засвідчують право на надання «спеціальних» відпусток; податкові преференції, застосування ставки ЄСВ 8,41%.

3. ?Повідомлення при прийнятті на роботу: аналіз практичних помилок при складанні; невідповідність даних повідомлення з даними звіту по ЄСВ – привід для перевірки; виправляємо помилки вчасно; 4. Облік робочого часу. Режими роботи роботодавця та працівників:

▶табель обліку робочого часу; регламент табельного обліку;

▶графік змінності (при складанні не порушуємо трудове законодавство! підсумований облік робочого часу; обліковий період; особливості оплати окремих режимів роботи; звільнення до кінця облікового періоду та інше);

▶графік відпусток (за якою формою та в які строки складати графік відпусток; які категорії працівників та які види відпусток включати до графіка; спосіб повідомлення працівників про відпустку; 5. Документи бухгалтера на контролі:

▶відомості про нарахування заробітної плати;

▶повідомлення про виплату заробітної плати;

▶письмові згоди працівників на виплату зарплати на картковий рахунок через зазначену установу банку!

6. ?Відрядження – важливі регламенти роботодавця:

▶направлення; термін відрядження; чи може дата повернення не співпадати з датою закінчення відрядження;

▶добові та компенсація понесених працівником витрат: де ставимо акцент? ▶використання автотранспорта працівника у відрядженні;

▶проживання; харчування поза готелю чи представницькі витрати;

▶використання валютної готівки працівником у відрядженні;

▶працівник вибуває у відрядження чи прибуває у вихідний — чи надавати відгул? ▶чи має працівник виходити на роботу у день, коли виїзжає чи приїзжає з відрядження?

▶відрядження і роз’їзний (пересувний) характер праці — у чому різниця?

7. ?Коштовні» державні мінімальні гарантії з трудових питань та оплати праці – як убезпечити роботодавцю себе від штрафів? Нові роз’яснення ДФС та Мінсоцполітики – градус напруги зростає!

8. ?Прийняття працівника на роботу:

▶основне місце роботи, сумісник (зовнішній, внутрішній); студент денної форми навчання – не сумісництво! строковик, коли тимчасовий а коли сезонний працівник? працівник – іноземець; працівник з інвалідністю; неповнолітній працівник, «надомний» працівник; стажування; практиканти бувають різні – ризики також!

▶які документи вимагає КЗпП при прийнятті на роботу і які доречно мати роботодавцеві, або убезпечити себе від можливості порушення трудового законодавства в майбутньому (режими роботи, відпустка, звільнення)? оформляємо сумісництво без помилок; у скількох роботодавців може працювати зовнішній сумісник одночасно і звідки про це знати роботодавцеві – оцінка небажаних ризиків; ▶трудова книжка; порядок її заповнення та особливості зберігання у ФОП – роботодавців; у прийнятого працівника не має трудової книжки (заводимо нову) – чи є ризики для роботодавця?

▶ознайомлення новоприйнятого працівника з локальними документами роботодавця – практика життя та судова практика.

9. ?Працівник з інвалідністю: важливі питання для роботодавця. Рік добігає кінця – а чи виконано норматив з працевлаштування осіб з інвалідністю у Вас? Не має нормативу

▶але можуть бути «трудові» ризики по працівниках з інвалідністю.

▶працівник з інвалідністю не має трудової книжки заводимо нову – чи є ризик при зарахуванні до нормативу?

▶працівник з інвалідністю не повідомив роботодавця при прийнятті на роботу про наявність у нього інвалідності – як убезпечити себе від ризиків під час трудових перевірок;

▶правцівник з інвалідністю не надав ІПР при працевлаштуванні – чи є це критично? ▶працівнику встановлено інвалідність – послідовність дій роботодавця!

▶норматив створено, а працівника з інвалідністю – не має; працюємо на упередження штрафів!

▶готуй документи на перевірку зарання – перелік повний та вичерпний; «супутні» документи, які мають бути в порядку!

▶новий порядок проведення перевірок з 19.06.2019р. від Держпраці; перевірки планові та позапланові; підписання актів перевірки; «без штрафний» період при перевірці.

10. ?Цивільно – правові договори: укладання, визначення предмету та обсягів; порядок приймання – передачі фактично наданих послуг, виконаних робіт. Ідентифікація виконавця (фізичної особи або ФОП). Крихка межа між трудовим та цивільно – правовим договорами. Типові помилки сторін. Аналіз судової практики

✅ Новий електронний реєстр лікарняних листків:

▶яку інформацію містить електронний реєстр;

▶яку інформацію має знати «захворівший» працівник;

▶перевірка лікарняного на дійсність;

▶практичні питання користування новим електронним сервісом

?Відвідувачі семінару  отримують:

  1. ⁉Відповіді на Ваші запитання.
  2. ?конспект семінару на e-mail
  3. ?Ділові аксесуари ( ручка, блокнот )
  4. ?Розіграш призів.